Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

Notícies

SENSE LÍMITS TEATRE FÒRUM SOBRE PREVENCIÓ DE LA VIOLÈNCIA DE GÈNERE FINANÇAT PEL GOBIERNO DE ESPAÑA. MINISTERIO DE LA PRESIDENCIA, RELACIONES CON LAS CORTES E IGUALDAD. PACTO DE ESTADO CONTRA LA VIOLENCIA DE GÉNERO.

Actuació subministraments d’enèrgia elèctrica i servei de comunicació

L’Ajuntament de Talavera ha dut a terme l’ actuació “ Subministraments d’enèrgia elèctrica i servei de comunicació” per a l’any 2019”. Les despeses subvencionades han estat les despeses d’energia elèctrica de la via pública dels pobles del municipi de Talavera i el servei de telefonia de les oficines de l’Ajuntament. L’actuació ha suposat una despesa de 6115,56€ i ha comptat amb la col.laboració de 6113,05€ de la DIPUTACIÓ DE LLEIDA.

Protecció de dades personals

El responsable de les dades de caràcter personal de l'Ajuntament de Talavera, és l'Alcalde Sr. Ramon Trullols Bergadà. El Delegat de Protecció de dades de caràcter personal de l'Ajuntament de Talavera, és el senyor Joan Roca Sicart. Les dades de contacte són: Ajuntament de Talavera, Plaça Major, 1 25213 Talavera (Lleida), e-mail: rtrullols@talavera.ddl.net; telèfons de contacte: 973540146 i 686416280.