Saltar al contingut Saltar a la navegació Informació de contacte

L' AJUNTAMENT DE TALAVERA FINALITZA LES OBRES DE REFORMA DEL CARRER MAJOR/CARRER SANT JAUME DE PALLEROLS-OBRA FINANÇADA PEL PUOSC

NOTA DE PREMSA L’Ajuntament de Talavera ha obtingut una subvenció del PUOSC de 79.372,69€, dins de la línia de (Municipis Petits, codi expedient PRE082/19/02231), per a dur a terme la reforma dels accessos al nucli històric de Bellmunt. L’ACTUACIÓ “PROJECTE DE MILLORA I ADEQUACIÓ DELS ACCESSOS AL NUCLI HISTORIC DE BELLMUNT (TALAVERA)”, amb un pressupost base de licitació IVA inclòs de 83.550,20€, es va adjudicar a l’empresa EXCAVACIONS GASSÓ SL, per un import de 79.372,69€, a més de millores valorades en 5.100€ més IVA. L'actuació s’ha finalizat amb molt bons resultats i els veins ho molt positivament.
Obres finalitzades a Bellmunt

DIVENDRES 09 SETEMBRE 2022